24.08.2015

Znalazłam!!

Tak ludzie! Dokładnie! Jest hasło jest życie! Life so beutiful. :D
Pomysły i autorka meldują się i nie odmeldowują wciąż jednak proszę nie zapominać że mam drugiego bloga i drugie konto, prawda? Trzeba to jakoś podzielić lub w najgorszym przypadku przenieść się na konto numer 2. Od razu również informuję, że rozdziały nie będą się pojawiać regularnie. No bo po co? xD Nie wiem czy jeszcze pamiętam historię, ale mam nadzieję, że tak ^^
Tak więc rozdział już piszę na spidzie i czekam na wasz odzew. Nie zdziwię się jeżeli nikt nie napisze koma, bo rozdziału nie było od... Luj wie kiedy... Tak więc czekam na komentarze: te w których mnie spizgacie za nieobecność, oraz te w których będziecie mnie witać ponownie (wiem że wszyscy mnie objadą xD)
Mam jednak nadzieję że nikt nie wie gdzie mieszkam i że nie będzie wam się chciało mnie szukać aby mnie zabić xD
Tak więc do następnego rozdziału! Informuję również że odpowiem na każde pytanie i każdy komentarz!
Pozdrawiam! Wasza (nie)kochana Silver :*

9 komentarzy:

  1. No więc jestem tu nowa i na pewno Cię nie spizgam xD Ciesze się, że odzyskałaś hasło :) Jest po co pisać regularnie, bo ja to czytam >.< xD Czekam na rozdział xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej pierwsza osoba jeszcze mnie nie spizgała xD A co do rozdziału jestem w połowie pisania! :3 Dzięki ci za komentarz i cieszę się, że się podoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Cieszę się że wróciłas... oczywiscie czekam na kolejne rozdziały... Mam nadzieję że szybko wstawisz pierwszy rozdział od przerwy.
    Pozdrawiam i życzę weny oraz czekam na next

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak napisałam wyżej. Rozdział w połowie pisania, możliwe że jak się sprężę rozdział pojawi się po jutrze :)
      ~Silver z drugiego konta :)

      Usuń
  3. Allelujaaa! Żyjesz słońce żyjesz!
    Nie mogę się doczekać nexta!
    Dziwi mnie, że nie opisałaś spotkania Naruto i jego drużyny -nwm czy to zauważyłaś :D
    Czekam na next pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drużyna jego i Shino to niespodzianka ;3
      Ta dwójka dostała najsilniejsze drużyny i nie zamierzam zaprzeczać. Poprostu muszę coś opisać i to w końcu będzie związane z NaruHiną ;) Tak wiem podpowiadam, ale uwielbiam to robić :D
      Również pozdrawiam!
      ~Silver z drugiego konta

      Usuń
  4. Kiedy będzie Nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogosfera jest pełna wspaniałych ludzi. Zapewne jesteś jednym z nich. Może chciałbyś opowiedzieć coś o sobie? A może chcesz, aby przeprowadzono z Tobą wywiad? Tak? To świetnie trafiłeś. Wywiady z autorami blogów mangi i anime to blog stworzony z myślą o Tobie! Możesz zgłosić się do jednej z autorek bloga, a potem odpowiedzieć na kilka ciekawych pytań. Nie czekaj - zgłoś się już teraz!

    Zapraszam!
    Wywiady z autorami blogów mangi i anime

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy