10.03.2015

Powracam

Wróciłam! :) Cieszycie się? :D
Okay dość! Robi się za słodko :) Znalazłam hasło (dzięki Bogu) i... nie mam pomysłu xD Nie żartuje :3 Mam ich sporo :> Będziecie teraz jednak czekać na rozdziały od dwóch tygodni w zawyż ponieważ kiedy mnie nie było stworzyłam inny profil, i inne opo które mnie mega pochłonęło :) Mam nadzieję że mnie nie zabijacie :< (jestem za młoda na śmierć) xD
Rodział się pisze, mam albowiem jeden. Dajcie mi znać czy chcecie, aby pojawił się. Jest skończony i w sumie mogę go wstawiać. Nie wiem jednak co myślicie na ten temat :/
Tak więc piszcie.
Ps: Zapewne zapytacie się czo za blog stworzyła moja chora (dosłownie i w przenośni) wyobraźnia więc łapać link :D : http://bakugan-hikari-to-yami-no-rekishi.blogspot.com/  Słaby wiem xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy